Segíthetek? 06 30 4747 111

Válassza ki a reklamáció típusát

 Kedves Vásárlónk!

Engedje meg, hogy bemutassunk, új funkciónkat, amely abban segíthet Önnek, hogy könnyen, gyorsan intézze a vásárlás után felmerülő problémájának, reklamációjának, bejelentését, és cserével, javítással kapcsolatos ügyeit.

Kérem válasszon az alábbi három lehetőség közül, hogy milyen jellegű kérést, problémát szeretne bejelenteni, milyen ügyet kíván intézni. Amennyiben kérdése lenne, kérem forduljon hozzánk bizalommal, és hívja telefonos elérhetőségünket,
a +36 30 47 47 111-es telefonszámon.

Amennyiben a termék amit rendelt nem tetszik Önnek és ki szeretné cserélni egy másik termékre, úgy kérem válassza a CSERE menüpontot, és töltse ki az adatlapot.

Ha elállási jogával szeretne élni, ebben az esetben az ELÁLLÁS gomb megnyomásával jelentheti be az elállási jogát.

Ha garanciális jellegű problémája van, úgy a GARANCIA menüpont használatával, jelentheti be garanciális igényét.

A DOOR TO DOOR szolgáltatással történő visszaküldés menete:

Önnek nincs nás dolga, csak válasszon a Csere, Elállás, vagy a Garancia menük közül. Töltse ki a bejelentőt és már intézzük is.
A megjezés rovatba írja be? "kérem a visszaszállítást"

Ha nem tetszik a termék, kérjük ne hordja. Hordott, használt terméket nem áll módunkban kicserélni, visszavásárolni. Kérjük visszaszállítás kérése esetén, a terméket minden tartozékával, doboz, garanciajegy egyéb kiegészítő, precízen biztonságosan becsomagolni szíveskedjenek. A terméket úgy tegyék a csomagba, hogy az útközben nem lötyögjn, zörögjön, ne sérüljön meg. A visszaszállítás dátumáról értesítést küldünk Önnek. Kérjük az értesítésben szereplő napon várja a futárt a becsomagolt termékkel. A szállítási csomag címke a futárnál lesz, aki átveszi Öntől a csomagot. Önnek más dolga nincs. Ki sem kell mennie otthonából Mi mindent elintézünk.

#maradjotthon

Csere Elállás Garancia