Szállítási információk
Élvezze ingyenes szolgáltatásunk, a FLEX DELIVERY SERVICE kényelmi funkcióit!
Engedje meg, hogy bemutassuk legújabb szolgáltatásunkat, a Flex Deliveryt!
Ingyenesen biztosítjuk Önnek a GLS Flex Delivery Service szolgáltatását, amely a következő kényelmi funkciókat foglalja magában:
- - E-mail értesítés
- - SMS értesítés
- - Direkt telefonos kapcsolat a futárral
- - Kiszállítás ugyanarra a címre egy másik napon
- - Kiszállítás egy új címre
- - Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (FIGYELEM! Csak GLS depóvárosokban érvényes)
- - Átirányítás egy GLS Csomag Pontba
- - Személyes átvétel a GLS depóban
Így működik:
A csomag feladásának napján kap a GLS től egy emailt, amelyben a csomagszállítás fontos részleteit találja.
- - Kiszállítás várható napja,
- - esetleges uténvét összege
- - Csomagszám
- - Csomagkövetés linkje
- - Cím változtatás linkje
- - Kézbesítés napjának változtatása
- - Esti kiszállítás
Ezek alapján Ön mindig pontosan tudni fogja, hogy merre jár a csomagja.
- - Azokban a városokban, ahol van a GLS-nek Depója, kérheti az esti kiszállítás is 17:00 – 20:00 óra között, természetesen ez is ingyenes.
- Csomagátvételi pontok, és depó városok listája
- - A kiszállítás napján, reggel, kap egy emailt, és egy SMS értesítést, amelyben a GLS megadja a kiszállítás várható 3 órás idő intervallumát.
Pl.: Várható szállítás: 8:00-11:00 óra között, vagy 11:00 – 14:00 óra között. - - Az ügyfélszolgálat elküldi Önnek e-mailben a GLS helyi futárjának a telefonszámát, akinél a csomagja van. Ezen a telefonon, Ön közvetlenül a futárral tud beszélni a kiszállítás pontosításáról.
- - Amennyiben nem találja Önt otthon a futár, még további három másik alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Erről is kap SMS értesítést, az SMS tartalmazza a következő kiszállítási napot.
- - További szállítási információkkal kapcsolatban a GLS ügyfél szolgálat tud felvilágosítást adni. Telefonszámunk: 06 1 802 0265
A fenti új ingyenes szolgáltatásainkkal, Ön midig pontosan tudja, hogy mikor csenget be Önhöz a futár a már várva várt gyönyörű órával, vagy ékszerrel. Reméljük, hogy új extra ingyenes szolgáltatásunk elnyerte tetszését, és bizalmát.
Rendeljen bátran, mi alkalmazkodunk Önhöz.
GLS ügyfélszolgálati telefonszám: +3618020265
Weboldalunkon mindig a valós készletek láthatóak.
A készletre vonatkozó magyarázatokat itt találják.
A szöveg mellett színekkel is segítünk az eligazodásban.
Készleten (AZONNAL SZÁLLÍTHATÓ)
Azonnal szállítható. Hétköznapokon 24 órán belül. (15:00 óráig leadott rendelések esetét)
Ha a termék mellett azt a feliratot látja, hogy "KÉSZLETEN", akkor a termék üzletünkben raktáron van, akár 1-2 munkanap alatt szállítható.
Központi Raktáron (SZÁLLÍTÁS 4 - 10 MUNKANAP)
Szállítás 4 - 10 munkanap
Ha az a felirat jelenik meg a termék mellett, hogy "BESZÁLÍTÓI KÉSZLETEN", az azt jelenti, hogy a termék nincsen üzletünkben készleten, de a magyarországi nagykereskedőnél van. Ebben az esetben a terméket 4 - 10 nap alatt tudjuk szállítani. A nagykereskedés készlete, nem minden esetben napra kész, ezért ez egyeztetést igényel.
Rendelhető
Szállítási idő egyeztetést igényel.
Ha az a felirat látható a termék mellett, hogy "RENDELHETŐ", az azt jelenti, hogy a termék üzletünkben nincsen készleten, és a nagykereskedés készletéről nincsen információnk, de a termék beszerezhető. Ennek pontos időpontját a nagykereskedés (Importőr) visszajelzése után tudjuk pontosítani. Ez az információ megszerzése 1-2 napot vehet igénybe.
A felmerülő kérdésekkel kapcsolatban állunk rendelkezésére, keressen minket bizalommal.
Elérhetőségeink:
Krausz Dávid
Balogh Óra-Ékszer
9700, Szombathely Fő tér 27.
+36304747111
webshop manager
kd@baloghekszer.hu