Kérdése van? Hívjon minket!

   +36304747111 / +36203540551

            Élő ügyfélszolgálat:

Hétfőtől-Péntekig 8.00-16.45-ig

Blog

Karácsonyi bevásárlás fontos kérdései

Karácsonyi bevásárlás fontos kérdései

Közeledik az év egyik legmeghittebb és legszebb időszaka, a karácsony, amikor is szívünk mélyéről szeretnénk megörvendeztetni szeretteinket különleges ajándékokkal. Az ünnepek alatt egyre többen választják az online vásárlás kényelmét, azonban a választás nem mindig egyszerű a webáruházak széles kavalkádjában. Döntésünkben számos tényező játszhat szerepet, mint például a vállalkozás hazai vagy külföldi mivolta, vagy a fizikai üzlet megléte.

Tedd Felejthetetlenné a Karácsonyt a Balogh Óra - Ékszer Webáruházzal

Engedje meg, hogy segítsünk ebben a döntésben! A Balogh Óra - Ékszer webáruházában minőségi, eredeti termékeket talál, melyekkel örömet szerezhet szeretteinek. Hazai vállalkozásként, több mint 30 éves szakmai tapasztalattal az órák és ékszerek világában, biztosítjuk a szakértői tudást és tanácsot a sikeres vásárláshoz.

1. Valóban készleten van a termék?

Webáruházunkban a termékkészlet valós idejű frissítéssel működik, és csak a ténylegesen elérhető mennyiséget jelenítjük meg. Amennyiben a rendszer azt mutatja, hogy egy termékből csak egy darab van készleten, az tényleg azt jelenti, hogy csak egy darab áll rendelkezésre, nem arra szolgál, hogy gyorsabb döntésre ösztönözze Önt. Azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten, a webshop@baloghekszer.hu email címen tud érdeklődni.

 

2. Ha most megrendelem, biztosan megérkezik Karácsonyig?

Raktárkészleten lévő termékeinket 1 munkanapon belül házhoz szállítjuk. Vagyis ha 2023 december 22 én 14:00 óráig leadja a rendelését úgy azt másnap december 23 -án kiszállítjuk a megadott címre.

3. A termék eredeti?

Minden egyes termékünk, akár az üzletünkben, akár a webáruházunkban vásárolja, hivatalos magyarországi importőrtől származik, vagy közvetlenül a gyártótól érkezik, biztosítva ezzel a termékek 100%-os eredetiségét. Nem alkalmazunk külföldi, szürkepiaci beszerzési forrásokat. Ki prioritás számunkra, hogy termékeink eredetét pontosan és egyértelműen lehessen nyomon követni.

4. Miért lehet ez a termék máshol olcsóbb?

Ezt a kérdést nagyon sokszor teszik fel nekünk a vásárlók. Termékeink  áraink minden esetben az ajánlott fogyasztói árakat tükrözik, 100%-ban magyar vállalkozásként a minőség és az eredetiség mellett a vásárlóink elégedettsége a legfontosabb számunkra. Más webáruházak, vállalkozások sokszor jóval kevesebb termékkel rendelkezek, és nem tartanak árukészletet. Webáruházunkban több mint 6000 óra-ékszer azonnal elérhető, nem kell több hetet várni, mire beszerzik Önnek. Üzleteink nyugati színvonalon való fenntartása és kollégáink szakmai felkészültsége tükrözi cégünk minőségét.

Áraink a hivatalos magyar fogyasztói árak, amelyek tartalmazna 27% általános forgalmi adót. Szervizeink kizárólag a Magyar hivatalos szervizek biztosítják a tökéletes szervizhátteret és az eredeti alkatrészeket az esetleges javítási munkák tökéletes elvégzéséhez.

5. Díszdoboz van a termékhez?

A termékek gyári dobozban érkeznek a vásárlóhoz, amik tökéletesen díszdoboznak megfelelő minőségűek, kidolgozásúak. Igény szerint egyedi díszcsomagolást, (Karácsonyi csomagolópapír, masni) is tudunk készíteni az ajándékhoz. A gyári dobozok időnként megújulnak, így a keresőkben elérhető képek sokszor még a régi dobozokat mutatják, de minden esetben a legújabb gyári tartozékokkal küldjük a termékeket.

6. A jótállást és számlát hol találom?

A termék dobozában, az óra mellett mindig megtalálható a jótállási dokumentum és a használati útmutató. A termékről számlát is kiállítunk a megrendelő nevére, amely nem papír alapú, hanem elektronikus számla. Ezt a vásárló e-mail fiókjába e-mailben küldik meg.  Amennyiben online rendelést adott le és szükséges, lehetőség van a dokumentumok későbbi pótlására.

Az esetlegesen elveszett dokumentumokat kérésre pótolni tudjuk.

 

7. Mi történik, ha nem tetszik a termék?

Az online vásárlás során a vásárló nem találkozni közvetlen a termékkel, így előfordul, hogy nem megfelelő, esetleg nem tetszik az ajándékozottnak. Ebben az esetben 14 nap elállási joggal élhet, vagy 30 napig kicserélheti a terméket. 2023 karácsonyát követően 2024 január 12 péntekig kérheti a karácsonyi ajándékok cseréjét. Kérjük az alábbi linkeken vegye fel velünk a kapcsolatot:

Ha cserélni szeretne itt jelentheti be:

Cserélni szeretnék

 

Elállási szándék esetén az alábbi linkre kattintson:
Elállási szándékom van

 

vagy telefonáljon az alábbi telefonszámra +36304747111, és kollégáink segítenek minden felmerülő kérdésben.

8. Hogyan cserélhetem ki a terméket másik modellre?

Fontos, hogy amíg az ajándékot nem adja át, addig őrizze meg az eredeti csomagolást, és nem hordja használja az órát, vagy ékszer. Amennyiben a egy másik termékre szeretné kicserélni a terméket, úgy kérem az alábbi link jelentse be csereszándékát, majd gondosan csomagolja be a terméket, és a választása szerinti futárcéggel, vagy postai úton juttassa vissza üzletünket a terméket. 

 

Ha cserélni szeretne itt jelentheti be:

Cserélni szeretnék

9. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Fontos, hogy amíg az ajándékot nem adja át, addig őrizze meg az eredeti csomagolást, és nem hordja használja az órát, vagy ékszer. Amennyiben a 14 napos elállás mellet dönt, úgy kérem az alábbi link jelentse be elállási szándékát, majd gondosan csomagolja be a terméket, és a választása szerinti futárcéggel, vagy postai úton juttassa vissza üzletünket a terméket. 

Postai visszaszállítási címünk:
Balogh Óra - Ékszer Kft
9700 Szombathely Fő tér 27

Elállási bejelentő:
Elállási szándékom van
Személyesen is visszahozhatja üzletünkbe a terméket:
Személyes átvételi pontok:

Balogh Óra - Ékszer
1138 Budapest
Váci ót 178 Földszint
(Frei Cafe mellet)

Balogh Óra - Ékszer

9700 Szombathely
Fő tér 17

Balogh Óra - Ékszer

9700 Szombathely
Fő tér 27

 

 

 

 

10. Miért válasszam az Balogh Óra - Ékszer üzletet vagy webáruházat?
Válassza a Balogh Óra - Ékszer üzletet vagy webáruházat, ha egy olyan helyet keres, ahol a minőség, az eredetiség és a szakértői tanácsadás garantált. Nem szükséges többé kompromisszumokat kötni az ár, a minőség, a gyors szállítás vagy az ajándékok között. Mint 100%-ban magyar vállalkozás, büszkén állunk termékeink eredetiségének garanciája mellett, és mindenben a rendelkezésére állunk, legyen szó jótállásról, szíj rendelésről vagy alkatrész beszerzésről.

Több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk az órák világában, így biztosítjuk, hogy minden vásárlásnál a legmegfelelőbb terméket választhassa ki. A rendelés során is szívesen állunk rendelkezésére tanácsadással és szakmai segítséggel.

Tehát, ha egy megbízható, minőségi és személyre szabott kiszolgálást kínáló óra és ékszer webáruházat keres, válassza a Balogh Óra - Ékszer termékeit és szolgáltatásait.