Vásárolj egy automata karórát 150.000Ft felett és megajándékozunk egy 50.000Ft értékű óraforgatóval!

    Kérdése van? Hívjon minket!

   +36304747111 / +36203540551

            Élő ügyfélszolgálat:

Hétfőtől-Péntekig 8.00-16.45-ig

Door to door szerviz

Kiemelt garanciális szolgáltatásunk keretében, igénybe veheti különleges door to door szerviz szolgáltatásunkat. De mi is az a Door to Door szerviz? A válasz egyszerű. A Door to Door a legkényelmesebb szervizszolgáltatás a világon. Magyarországon, még nem elterjedt. Webáruházunk az egész ország területén értékesít órákat, ékszereket és kiegészítőket. Ennek kapcsán felmerült a kérdés, mi van akkor, ha az ország másik felében értékesített termék meghibásodik és javítani kell. Hogyan jut el a termék a szervizbe és hogyan jut vissza a szervizből a tulajdonosához. Ennek kapcsán jutottunk el a Door to Door szervizig. A Door to Door természetesen az Amerikai Egyesült Államokból ered, hiszen az amerikaiaknak a kényelem a legfontosabb érték és persze az idő pénz. Senki nem szeret utazgatni a szervizbe, vagy visszavinni a terméket az üzletbe ahol vette. A problémára a megoldás a Door to Door szerviz.

A működése egyszerű. Amennyiben a megvásárolt termék a garanciális idő alatt meghibásodik a tulajdonosnak nincs más dolga, mint felkeresi webáruházunk reklamációkezelés menüpontját, ahol bejelentheti a hibát és kérheti a szervizbe szállítást és a kijavítást. A bejelentés után webáruházunk egy futárt küld a termékért és visszaszállítja a szervizünkbe. A javítás, vagy csere után (ez függ a meghibásodás jellegétől) a kijavított vagy kicserélt terméket a vásárló címére visszaszállítja.
A bejelentésben megadott adatokkal a rendszer generál egy munkalapot, amelyen szerepel a szintén a rendszer által generált GLS fuvarlevél szám is. Így azonosítjuk az adott bejelentést és a szállítandó csomagot. A generált munkalapot digitális formátumban e-mail-en keresztül eljuttatjuk az illetékes szervizbe, így jelezzük, hogy hamarosan érkezik egy javítandó termék. A meghibásodott terméket a GLS futár felveszi a vásárlótól az általa megadott címen és átszállítja az illetékes szervizbe. A szerviz a dokumentumok alapján (garanciális munkalap, csomagszám) párosítja a termékeket a munkalappal és elvégzi a szükséges javítást. Amikor a javítás elkészül azt jelzi számunkra. Mi ismét rendelünk egy GLS futárt és a szervizből rövid idő alatt visszaszállítjuk a megjavított terméket a tulajdonosának. A megjegyzés rovatba írja be, hogy milyen címen vehetjük fel a csomagot. Kérjük, hogy a terméket gondosan csomagolja be és lezárt dobozban adja át a futárnak. A csomagszállító címe a futárnál lesz a csomagfelvételkor.

Ugye milyen egyszerű és kényelmes? Tiszta Amerika :)

Miért a legjobb szolgálatás a Door to Door?

  • A vásárlót semmilyen költség nem terheli
  • Nem kell azon gondolkodni, hogy hol van a garanciális szerviz
  • Nem kell a zsúfolt forgalomban, a dugóban vesztegetni a drága időt
  • Az elkészült termékért sem kell érte menni, hiszen azt a szerviz visszaküldi a vásárlónak
  • A legyorsabb a javítás, hiszen a bejelentés másnapján már a szervizbe kerül a termék
  • Ajándékozáskor a legjobb megoldás, hiszen a megajándékozottnak a garancia érvényesítésekor nincs szükség a számlára, csak a garanciafüzetre, így az érték anonim marad.

Egyszóval fő a kényelem, a hagyományos szervizelés és a velejáró rengeteg kellemetlenség már a múlté.
A Door to Door szerviz az alábbi óra márkák vásárlása esetén vehető igénybe az alábbi feltételek mellett:
Vásárlási érték termékenként minimum 50.000.- forint.

Márkák:

SEIKO|ROAMER|DOXA|CITIZEN|ZEPPELIN|VOSTOK|MASERATI|BERING|CASIO EDIFFICE EXCUSIVE|CASIO G-SHOCK|CALVIN KLEIN|BOSS|Tommy Hilfiger