Reklamációkezelés
Kedves Vásárlónk!
Ön a garancia menüpontot választotta. Amennyiben az Ön által vásárolt óra, vagy ékszer meghibásodott, ennek bejelentését itt megteheti. Kérjük a kért adatokat töltse ki a gyors és pontos ügyintézés érdekében.
Írja le a hiba jelenségét, ha fizikai sérülés van a terméken arról készíthet fotót, amelyet feltölthet oldalunkra, így a hibáról könnyen és gyorsan tudunk állásfoglalást készíteni, azt elbírálni.
A garanciális szervizek listáját a Szerviz menüpontban találja.
A garancia érvényesítéséhez mindenképpen szükség lesz a garanciafüzetre és a számlára. Amennyiben elektronikus számlát kapott, azt a rendelés visszaigazoló e-mail mellékletében találja. Ha a számla nincs meg Önnek, nem probléma, arról szükség esetén hiteles másolatot tudunk kiállítani.
Amennyiben DOOR TO DOOR szerviz szolgáltatásunkat szeretné igénybevenni kérem a bejelentőben ezt jelezze számunkra. A megjegyzés rovatba írja be, hogy milyen címen vehetjük fel a csomagot. Kérjük, hogy a terméket gondosan csomagolja be és lezárt dobozban adja át a futárnak. A csomagszállító cime a futárnál lesz a csomagfelvételkor.
A DOOR TO DOOR szerviz programban résztvevő márkák listája itt olvasható---›
A DOOR TO DOOR szervizről itt olvashat---›
Kérjük töltse ki az adatlapot.
A kiemelt mezők kitöltése kötelező!